ВКЛ / ВЫКЛ: ИЗОБРАЖЕНИЯ: ШРИФТ: A A A ФОН: Ц Ц Ц Ц
ҚОСТАНАЙ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ «ЖІТІҚАРА АУДАНЫ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ПРИГОРОДНЫЙ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ» КММ КГУ «ПРИГОРОДНАЯ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ШКОЛА ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ЖИТИКАРИНСКОГО РАЙОНА» УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКИМАТА КОСТАНАЙСКОЙ ОБЛАСТИ
Қостанай облысы, Жітіқара ауданы, Пригородный селосы, Жеңістің 40 жылдығы көшесі, 1 үй
8(714-35)73-3-81
prg.jit@mail.ru

ҚОСТАНАЙ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ «ЖІТІҚАРА АУДАНЫ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ПРИГОРОДНЫЙ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ» КММ КГУ «ПРИГОРОДНАЯ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ШКОЛА ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ЖИТИКАРИНСКОГО РАЙОНА» УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКИМАТА КОСТАНАЙСКОЙ ОБЛАСТИ

МЕНЮ

Список всех категорий

"Жітіқара ауданы білім бөлімінің Пригородный жалпы білім беретін мектебінде» КММ 2021ж. 12 қаңтарында сынып жетекшілерінің әдістемелік бірлестігінің отырысы өтті. «Қазіргі мектептегі адамгершілік-құқықтық тәрбие және құқықтық тәрбие: мәселелері мен шешу жолдары» атты өзекті тақырып қарастырылды. Сынып жетекшілері «Оқушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымын қалыптастыру», «Кіші оқушының жеке басының рухани дамуына экологиялық тәрбиенің әсері», «Толеранттылықты, коммуникативті мәдениетті қалыптастырудың жолдары мен тәсілдері» тақырыптарында тәжірибе алмасты. интернационалдық тәрбиенің аса маңызды құралы ретінде», «Отбасымен өзара әрекеттесу арқылы адамгершілікке тәрбиелеу». Баяндамашылар практикалық тапсырмаларды ұсынды: Кугабаева М.А. ойын «Менің кім екенімді тап!» экологиялық тәрбие бойынша, Бакубаева Г.Б.- «Жасөспірімдер ата-ана көзімен» жағдаяттарды талдау, Ткенова Г.К. толерантты адамды тәрбиелеу бойынша 10 кеңес берді. Директордың VR жөніндегі орынбасары сынып жетекшілеріне «Қазақстан Республикасының 2015-2025 жылдарға арналған сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегиясы» және рухани-адамгершілік тәрбие беру аясында мектеп жағдайында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру бағдарламасын еске салды. және азаматтық-патриоттық тәрбие. Ол «Жақсылардың» адамгершілік құндылығын сахналауды және бейне челлендж сияқты жұмыстың жаңа түрін егжей-тегжейлі талдауды ұсынды. Өзіндік білім алу үшін өзіндік тақырыпты өңдеу арқылы педагогикалық шеберлікті арттыру тәжірибесін атап өту керек. Сынып жетекшілерінің ӘБ кеңестерімен аяқталды.

© 2024. Все права защищены.