ВКЛ / ВЫКЛ: ИЗОБРАЖЕНИЯ: ШРИФТ: A A A ФОН: Ц Ц Ц Ц
ҚОСТАНАЙ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ «ЖІТІҚАРА АУДАНЫ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ПРИГОРОДНЫЙ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ» КММ КГУ «ПРИГОРОДНАЯ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ШКОЛА ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ЖИТИКАРИНСКОГО РАЙОНА» УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКИМАТА КОСТАНАЙСКОЙ ОБЛАСТИ
Қостанай облысы, Жітіқара ауданы, Пригородный ауылдық округі, Пригородный ауылы, 40 лет Победа көшесі, 1-құрылыс
8(714-35)73-3-81
prigorodnoe@zhitikara.edu.kz

ҚОСТАНАЙ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ «ЖІТІҚАРА АУДАНЫ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ПРИГОРОДНЫЙ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ» КММ КГУ «ПРИГОРОДНАЯ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ШКОЛА ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ЖИТИКАРИНСКОГО РАЙОНА» УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКИМАТА КОСТАНАЙСКОЙ ОБЛАСТИ

МЕНЮ

Список всех категорий

«Оқушылардың өзін-өзі басқару табысы» атты педагогикалық кеңесі.

Көктемгі демалыс кезінде Пригородный жалпы білім беретін  мектепте «Оқушылардың өзін-өзі басқару табысы» атты педагогикалық кеңес өтті. Мақсаты: жеке тұлғаны дамыту және өзін-өзі дамыту мақсатында мектептегі оқушылардың өзін-өзі басқару органдарының қызметін белсендіру жолдарын анықтау.

Ол диалог алаңы түрінде өтті. Педагогикалық кеңесте негізгі орынды топтық қызмет алды, онда педагогтар педагогикалық процеске қатысушыларға оқушылардың өзін-өзі басқаруының не беретінін анықтады; мұғалімдердің көзімен мектептің өзін-өзі басқаруын қарастырды; нәтижесінде өзін-өзі басқару органдарының тиімділігі минималды, неге бастама жоқ және ұйымдық дағдыларды меңгерген балалар саны күрт азайды деген сұрақтарға жауап берді; оқушылардың өзін-өзі басқаруын ұйымдастыру мен жұмыс істеудегі сынып жетекшісінің рөлін түсіндірді. Әр топ өз сөздерінде мектептегі өзін-өзі басқаруды одан әрі дамыту бағыттары туралы шешім ұсынды.

Мектеп Парламентінің жұмысын тәлімгер Ж.Е. Игисенова талдап, маңызды іс-шараларға, акцияларға, шағын жобаларға тоқталды.

Педагогикалық кеңеске мектеп парламентінің президенті Компанец А. қатысып, «Салауатты өмір салты және психология» фракцияларының бірінің жұмысы туралы айтты. Педагогикалық кеңес мұғалімдер мен жоғары сынып оқушыларының спорттық эстафетасымен аяқталды. «Температура» рефлексиясы орындалған жұмысқа қанағаттанушылықтың жоғары деңгейін көрсетті.

© 2024. Все права защищены.