|
ҚОСТАНАЙ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ «ЖІТІҚАРА АУДАНЫ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ПРИГОРОДНЫЙ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ» КММ
КГУ «ПРИГОРОДНАЯ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ШКОЛА ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ЖИТИКАРИНСКОГО РАЙОНА» УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКИМАТА КОСТАНАЙСКОЙ ОБЛАСТИ
|
|
|---|
ҚОСТАНАЙ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ «ЖІТІҚАРА АУДАНЫ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ПРИГОРОДНЫЙ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ» КММ КГУ «ПРИГОРОДНАЯ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ШКОЛА ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ЖИТИКАРИНСКОГО РАЙОНА» УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКИМАТА КОСТАНАЙСКОЙ ОБЛАСТИ
Четвертый стиль
|
2
Желтоқсан
2025
|
«Учимся мыслить проще: интеллект – карты на уроках в начальной школе» - так звучала тема педагогического совета, проведенного учителями начальных классов КГУ «Пригородной общеобразовательной школы».
Цель: ознакомить педагогов с методикой использования интеллект-карт для развития глубины и широты мышления у учащихся начальной школы.
Проведена групповая работа по созданию интеллект-карты на актуальную тему «Как защитить растения от исчезновения?».
Группы выполняли разные, но взаимосвязанные задания: исследовали причины исчезновения растений, редкие виды, роль растений в природе, конкретные шаги по защите («Экопомощь»), а также создавали творческую модель «Дерево жизни».
Рефлексия проведена в интерактивной форме «Пазл инсайтов», где педагоги ответили на вопросы о новых идеях, планах внедрения, возможных сложностях и ключевых выводах. В итоговом обсуждении коллеги отметили интерес и перспективность метода для работы с детьми.
|
2
Желтоқсан
2025
|
«Қарапайым ойлауды үйрену: Бастауыш мектеп сабақтарындағы ақыл-ой карталары» тақырыбында Пригородный жалпы білім беретін мектепте бастауыш сынып мұғалімдері өткізген педагогикалық кеңес өтті. Мақсаты: Оқушылардың ой-өрісін, тереңдігін дамыту үшін мұғалімдерді ақыл-ой картасын қолдану әдістемесімен таныстыру.Бастауыш мектеп. «Өсімдіктерді жойылып кетуден қалай қорғауға болады?» өзекті мәселе бойынша ақыл-ой картасын құру бойынша топтық жұмыс жүргізілді. Топтар әртүрлі, бірақ өзара байланысты тапсырмаларды орындады: олар өсімдіктердің жойылу себептерін, сирек кездесетін түрлерін, өсімдіктердің табиғаттағы рөлін, қорғаудың нақты қадамдарын зерттеді («Эко көмек»).Сондай-ақ олар «Өмір ағашы» шығармашылық үлгісін жасады. Рефлексия интерактивті "Түсініктер жұмбағы" форматында өткізілді, мұнда мұғалімдер жаңа идеялар, іске асыру жоспарлары, ықтимал қиындықтар және негізгі қорытындылар туралы сұрақтарға жауап берді. Қорытынды талқылауда әріптестер әдістің балалармен жұмыс істеуге деген қызығушылығы мен әлеуетін атап өтті.






