ҚОСТАНАЙ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ «ЖІТІҚАРА АУДАНЫ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ПРИГОРОДНЫЙ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ» КММ
КГУ «ПРИГОРОДНАЯ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ШКОЛА ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ЖИТИКАРИНСКОГО РАЙОНА» УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКИМАТА КОСТАНАЙСКОЙ ОБЛАСТИ
|
|
---|
Четвертый стиль
31
Тамыз
2022
|
Бейтаныс адаммен сөйлескенде:
Ешқашан көшеде бейтаныс адаммен сөйлеспеңіз. Бейтаныс адаммен ешқайда баруға келіспеңіз, оның көлігіне отырмаңыз. Ол сізді қалай көндірсе де, не ұсынса да. Бейтаныс адам сізге бірдеңе сатып алуға немесе беруге уәде берсе, ешқашан сенбеңіз. Сізге ештеңе керек емес деп жауап беріңіз. Бейтаныс адам табандылық танытса, қолыңыздан ұстаса немесе сізді алып кетуге әрекеттенсе, жарылып, қашып кетсе, қатты айқайлаңыз, көмекке шақырыңыз, теуіңіз, тырнаңыз, тістеңіз. Сізбен болған кез келген осындай оқиға туралы ата-анаңызға, мұғаліміңізге және таныс ересектерге айтуды ұмытпаңыз. Бөтен адам - сізді немесе ата-анаңызды танимын десе де, сіз танымайтын адам.
31
Тамыз
2022
|
"Жітіқара ауданы білім бөлімінің " КММ Пригородный жалпы білім беретін мектебінде 2021ж. 12 қаңтарында сынып жетекшілерінің әдістемелік бірлестігінің отырысы өтті. «Қазіргі мектептегі адамгершілік-құқықтық тәрбие және құқықтық тәрбие: мәселелері мен шешу жолдары» атты өзекті тақырып қарастырылды. Сынып жетекшілері «Оқушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымын қалыптастыру», «Кіші оқушының жеке басының рухани дамуына экологиялық тәрбиенің әсері», «Толеранттылықты, коммуникативті мәдениетті қалыптастырудың жолдары мен тәсілдері» тақырыптарында тәжірибе алмасты. интернационалдық тәрбиенің аса маңызды құралы ретінде», «Отбасымен өзара әрекеттесу арқылы адамгершілікке тәрбиелеу». Баяндамашылар практикалық тапсырмаларды ұсынды: Кугабаева М.А. ойын «Менің кім екенімді тап!» экологиялық тәрбие бойынша, Бакубаева Г.Б.- «Жасөспірімдер ата-ана көзімен» жағдаяттарды талдау, Ткенова Г.К. толерантты адамды тәрбиелеу бойынша 10 кеңес берді. Директордың VR жөніндегі орынбасары сынып жетекшілеріне «Қазақстан Республикасының 2015-2025 жылдарға арналған сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегиясы» және рухани-адамгершілік тәрбие беру аясында мектеп жағдайында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру бағдарламасын еске салды. және азаматтық-патриоттық тәрбие. Ол «Жақсылардың» адамгершілік құндылығын сахналауды және бейне челлендж сияқты жұмыстың жаңа түрін егжей-тегжейлі талдауды ұсынды. Өзіндік білім алу үшін өзіндік тақырыпты өңдеу арқылы педагогикалық шеберлікті арттыру тәжірибесін атап өту керек. Сынып жетекшілерінің ӘБ кеңестерімен аяқталды