ВКЛ / ВЫКЛ: ИЗОБРАЖЕНИЯ: ШРИФТ: A A A ФОН: Ц Ц Ц Ц
ҚОСТАНАЙ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ «ЖІТІҚАРА АУДАНЫ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ПРИГОРОДНЫЙ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ» КММ КГУ «ПРИГОРОДНАЯ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ШКОЛА ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ЖИТИКАРИНСКОГО РАЙОНА» УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКИМАТА КОСТАНАЙСКОЙ ОБЛАСТИ
Қостанай облысы, Жітіқара ауданы, Пригородный ауылдық округі, Пригородный ауылы, 40 лет Победа көшесі, 1-құрылыс
8(714-35)73-3-81
prigorodnoe@zhitikara.edu.kz

ҚОСТАНАЙ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ «ЖІТІҚАРА АУДАНЫ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ПРИГОРОДНЫЙ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ» КММ КГУ «ПРИГОРОДНАЯ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ШКОЛА ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ЖИТИКАРИНСКОГО РАЙОНА» УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКИМАТА КОСТАНАЙСКОЙ ОБЛАСТИ

МЕНЮ

Учебный процесс

«Қарапайым ойлауды үйрену: Бастауыш мектеп сабақтарындағы ақыл-ой карталары» тақырыбында Пригородный жалпы білім беретін мектепте бастауыш сынып мұғалімдері өткізген педагогикалық кеңес өтті. Мақсаты: Оқушылардың ой-өрісін, тереңдігін дамыту үшін мұғалімдерді ақыл-ой картасын қолдану әдістемесімен таныстыру.Бастауыш мектеп. «Өсімдіктерді жойылып кетуден қалай қорғауға болады?» өзекті мәселе бойынша ақыл-ой картасын құру бойынша топтық жұмыс жүргізілді. Топтар әртүрлі, бірақ өзара байланысты тапсырмаларды орындады: олар өсімдіктердің жойылу себептерін, сирек кездесетін түрлерін, өсімдіктердің табиғаттағы рөлін, қорғаудың нақты қадамдарын зерттеді («Эко көмек»).Сондай-ақ олар «Өмір ағашы» шығармашылық үлгісін жасады. Рефлексия интерактивті "Түсініктер жұмбағы" форматында өткізілді, мұнда мұғалімдер жаңа идеялар, іске асыру жоспарлары, ықтимал қиындықтар және негізгі қорытындылар туралы сұрақтарға жауап берді. Қорытынды талқылауда әріптестер әдістің балалармен жұмыс істеуге деген қызығушылығы мен әлеуетін атап өтті.

© 2025. Все права защищены.