ҚОСТАНАЙ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ «ЖІТІҚАРА АУДАНЫ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ПРИГОРОДНЫЙ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ» КММ
КГУ «ПРИГОРОДНАЯ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ШКОЛА ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ЖИТИКАРИНСКОГО РАЙОНА» УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКИМАТА КОСТАНАЙСКОЙ ОБЛАСТИ
|
|
---|
Uncategorised
31
Тамыз
2022
|
Құрметті оқушылар, ата-аналар және мұғалімдер!
Ауыл мектептерінің 5 және 6 сынып оқушыларын "Мың бала"ұлттық Олимпиадасына қатысуға шақырамыз.
Олимпиада жеңімпаздары дарынды балаларға арналған мамандандырылған мектептер мен Елбасы академиясының "Birge Oqý" онлайн-мектебінде оқуға мүмкіндік алады.
Жалғыз шарт: оқушылар соңғы екі оқу жылында Қазақстан Республикасының ауыл мектептерінде білім алуы тиіс.
Сіз сайтта 19 ақпаннан 20 наурызға дейін тіркеле аласыз https://1000bala.elbasyacademy.kz .
Барлық сұрақтар бойынша 8 800 080 48 48 call-орталығына хабарласыңыз. Қоңырау шалу тегін.
Пригородный жалпы орта білім беретін мектебінің оқушылары республикалық «Мың бала» олимпиадасына үшінші жыл белсене қатысуда. Өткен оқу жылында 5-сынып оқушысы Авелина Дромашко жүлделі орынға ие болды. Биылғы оқу жылында Авелина арнайы бағдарлама бойынша онлайн оқуда. Сондай-ақ Авелина биыл автоматты түрде 2-ші турға өтеді.
31
Тамыз
2022
|
Балаларды оқуға қызықтырудың 10 қызықты тәсілі
Бүгінгі күні әрбір адам дерлік дүниежүзілік кітапхананың үлкен бөлігін қалтасында алып жүргенімен, балалардың жалпы сауаттылығы, эрудициясы, ой-өрісі өспейді. Міне, біз тағы да мәңгілік сұраққа тап болдық: «Не істеу керек?». Және бұл мүлде риторикалық сұрақ емес. Балаларға оқудың көңілді және жағымды эмоциялар болатынын көрсету керек.
1.Балаларға дауыстап оқыңыз
Және мұны мүмкіндігінше тезірек бастаңыз. Көптеген сарапшылар ғылыми зерттеулерге сүйене отырып, баланың өмірінің бірінші күнінен бастап сөзбе-сөз бастауға кеңес береді. Онымен сөйлескен сайын, айналасындағы сөздерді естиді, сөйлеп, кітапқа деген қызығушылығы артады.
2.Актерлік қабілеттеріңізді көрсетіңіз
Сонымен бірге, бірдеңенің астына бірдеңені міңгірлемей, «сезіммен, түйсікпен, ретпен» оқу керек. Үлкен спектакльде барлық рөлдерді бір уақытта ойнайтын жалғыз актер сияқты оқыңыз. Баланың тәтті және күлкілі бала дауысымен, әженің қарт әйел дауысымен айтыңыз, әлдебір құбыжықтың сөзін қорқынышты ноталармен сұйылтыңыз.
- Ең қызықты жерге дейін оқыңыз - және тоқтаңыз
Жақсы телешоулардың режиссерлерімен сценарий авторлары қолданатын әдісті қолданыңыз. Әдетте бір эпизод немесе тұтас маусым күтпеген, шарықтау сәтінде аяқталады, бұл көрермендерді соңғы эпизодтың әрбір кадрын дерлік талқылауды жалғастыру үшін апталар немесе айлар күтуге мәжбүр етеді. Кітап оқуда да солай болуы мүмкін: бала жалғастыруды асыға күтеді. Көптеген адамдар бұған шыдамайды және мұның бәрі қалай аяқталғанын білу үшін оларды мүмкіндігінше тез оқуды үйретуді сұрайды. Егер сіз бұл әдісті оқуды білетін балаға қолдансаңыз, ол келесі күні таңертең кітап іздеп, оны өзі оқитыны сөзсіз.\
- Балаға кітапты өзі таңдауға мүмкіндік беріңіз Бүгінгі таңда баспагерлер балалар кітаптарына осындай әдемі мұқабалар жасайды, олардың әдемі безендірілгені соншалық, олар тіпті ең таңдаулы баланың назарын аударады. Балаңызды барлық жерде кітаппен қоршауға үйретуге тырысыңыз. Олармен бірге кітап дүкендеріне барыңыз және кітаптар қатарын аралап, барлық сөрелерді зерттеңіз. Балаларды кітапханаға апарыңыз, оның қаншалықты әдемі болатынын көрсетіңіз. Ал егер кітапхана үлкен болып шықса, кез келген мектеп жасына дейінгі бала немесе оқушы өзінің көлеміне, әсемдігіне және терезеден көрінісіне ұзақ уақыт бойы тәнті болады.
- Мысал келтіріңіз
Бұл, мүмкін, негізгі Кеңес. Ата-аналардың өздері оқуы керек. Әйтпесе, олардың балаларының оқуға деген қызығушылығы өте аз. Ерте жастан бастап балалар сізді үнемі қолында кітаппен көріп, үй кітапханасын оқып, үйренсін.
- Жасөспірімді кітап қолданбаларымен таныстырыңыз
Классикалық қағаз кітаптарды емес, электронды кітаптарды оқудың еш айыбы жоқ. Ал егер телефон балаларыңыздың қолының табиғи әрі ажырамас жалғасы болса, оны жақсы пайдалану үшін пайдалануға рұқсат етіңіз. Оларды, мысалы, Bookmate қолданбасын («Bookmate») жүктеп алуға шақырыңыз. Бұл үлкен кітапханасы бар оқырман ғана емес. Бұл сонымен қатар кітап сүйер қауым үшін жаңа достар тауып, тәжірибе алмасып, кітап сөрелерімен алмаса алатын нағыз әлеуметтік желі.
- Кейіпкерлер мен өзіңнің арасына параллельдер сал, ортақ және өзгеше табыңдар Әдеби кейіпкерлерді өзіңізбен, туыстарыңызбен, достарыңызбен және, әрине, баланың өзімен салыстырыңыз. Оған сұрақ қойыңыз: «Сіз қалай Кішкентай ханзада сияқтысыз? Сіз немен ерекшеленеді? Ал сіз Түлкіні кездестіріп, оның орнында не істер едіңіз? Осы және осыған ұқсас сұрақтар романның, әңгіменің немесе ертегінің мазмұнына деген қызығушылықты тудырады.
- Кітаптан приключение жасаңыз және оның құпия мағынасын іздеңіз
Жақсы кітапта жұмбақтарға әрқашан орын бар. Егер студент, мысалы, Жюль Вернді оқыса, онда олар кез-келген жұмыстың әр бетінде болады. Бірақ сіз өзіңізге және басқа сұрақтарға жауап бере аласыз. Обломовты диваннан қалай көтеруге болады? Мумаға Герасимнен қашып, оны өлімнен құтқаруға қалай көмектесуге болады?
- Кітапқа арналған суреттер оған деген көзқарасты өзгерте алады
Кейде жас оқырманға басты кейіпкерлер мен олар тұратын жерлерді көру өте маңызды. Суреттер, суреттер, графика — мұның бәрі үлкен көмек бола алады. Олар соншалықты әдемі, жарқын және қызықты, олар әрқашан қарап, зерттегісі келеді. Олар қиял мен қиялға кеңістік бере отырып, қызықтырады және қызықтырады. Бұл бізге керек нәрсе.
- Кітаптарды дұрыс таңдаңыз
Көптеген кітаптар, әрине, барлық жастағы адамдарға бағынады. Бірақ егер сіз баланы оқуға қызықтырғыңыз келсе, Виктор Драгунскийдің "Денискиннің әңгімелері" немесе сол Жюль Верннің "80 күнде әлемге саяхат" ең жақсы мысалдардың бірі болады. Бірақ егер сіздің 15 жасар ұлыңыз "өткен ғасырдан бері қайтыс болған сұр және сақалды қарт адамдар" жазған романдарды оқығысы келмейтінін айтса, онда оған, мысалы, "шығу" кітабын — жақында орыс тіліне аударылған классиканы кеңес беріңіз. Қазіргі қазақстандық авторлардың кітаптарын табыңыз.
31
Тамыз
2022
|
1-сыныпқа қабылдау
Бірінші сыныпқа баратын балалардың ата-аналарынан немесе өзге де заңды өкілдерінен құжаттарды қабылдау ағымдағы күнтізбелік жылдың 1 сәуірінен 1 тамызына дейін жүзеге асырылады. «Жітіқара ауданы білім бөлімінің Пригородный жалпы орта білім беретін мектебі» КММ бірінші сыныпқа алты жастағы балаларды және ағымдағы күнтізбелік жылда алты жасқа толған балаларды қабылдауды қамтамасыз етеді.
Құжаттар тізімі
1 Баланың туу туралы куәлігінің көшірмесі Баланың туу туралы куәлігінің көшірмесі (сәйкестендіру үшін қажет)
- Фотосурет 3х4 см Баланың суреті 3х4 см
- № 063/ж нысаны № 063/ж нысанындағы денсаулығы туралы анықтама
- № 026/у-3 нысаны No 026/у-3 нысандағы денсаулығы туралы анықтама
- ПМПК қорытындысы (қажет болған жағдайда)
Сонымен қатар, педагогикалық-медициналық-психологиялық комиссияның қорытындысы (ерекше білім беру қажеттілігі бар балалар үшін)
Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту үшін негіздер:
Ұсынылған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) сенімсіздігін анықтау; Ұсынылған құжаттардың Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 12 қазандағы No 546 бұйрығымен бекітілген Білім беру ұйымына оқуға қабылдаудың үлгілік қағидаларында белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі;
31
Тамыз
2022
|
Бейтаныс адаммен сөйлескенде:
Ешқашан көшеде бейтаныс адаммен сөйлеспеңіз. Бейтаныс адаммен ешқайда баруға келіспеңіз, оның көлігіне отырмаңыз. Ол сізді қалай көндірсе де, не ұсынса да. Бейтаныс адам сізге бірдеңе сатып алуға немесе беруге уәде берсе, ешқашан сенбеңіз. Сізге ештеңе керек емес деп жауап беріңіз. Бейтаныс адам табандылық танытса, қолыңыздан ұстаса немесе сізді алып кетуге әрекеттенсе, жарылып, қашып кетсе, қатты айқайлаңыз, көмекке шақырыңыз, теуіңіз, тырнаңыз, тістеңіз. Сізбен болған кез келген осындай оқиға туралы ата-анаңызға, мұғаліміңізге және таныс ересектерге айтуды ұмытпаңыз. Бөтен адам - сізді немесе ата-анаңызды танимын десе де, сіз танымайтын адам.
31
Тамыз
2022
|
"Жітіқара ауданы білім бөлімінің " КММ Пригородный жалпы білім беретін мектебінде 2021ж. 12 қаңтарында сынып жетекшілерінің әдістемелік бірлестігінің отырысы өтті. «Қазіргі мектептегі адамгершілік-құқықтық тәрбие және құқықтық тәрбие: мәселелері мен шешу жолдары» атты өзекті тақырып қарастырылды. Сынып жетекшілері «Оқушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымын қалыптастыру», «Кіші оқушының жеке басының рухани дамуына экологиялық тәрбиенің әсері», «Толеранттылықты, коммуникативті мәдениетті қалыптастырудың жолдары мен тәсілдері» тақырыптарында тәжірибе алмасты. интернационалдық тәрбиенің аса маңызды құралы ретінде», «Отбасымен өзара әрекеттесу арқылы адамгершілікке тәрбиелеу». Баяндамашылар практикалық тапсырмаларды ұсынды: Кугабаева М.А. ойын «Менің кім екенімді тап!» экологиялық тәрбие бойынша, Бакубаева Г.Б.- «Жасөспірімдер ата-ана көзімен» жағдаяттарды талдау, Ткенова Г.К. толерантты адамды тәрбиелеу бойынша 10 кеңес берді. Директордың VR жөніндегі орынбасары сынып жетекшілеріне «Қазақстан Республикасының 2015-2025 жылдарға арналған сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегиясы» және рухани-адамгершілік тәрбие беру аясында мектеп жағдайында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру бағдарламасын еске салды. және азаматтық-патриоттық тәрбие. Ол «Жақсылардың» адамгершілік құндылығын сахналауды және бейне челлендж сияқты жұмыстың жаңа түрін егжей-тегжейлі талдауды ұсынды. Өзіндік білім алу үшін өзіндік тақырыпты өңдеу арқылы педагогикалық шеберлікті арттыру тәжірибесін атап өту керек. Сынып жетекшілерінің ӘБ кеңестерімен аяқталды
Әдістемелік айлықтың міндеттері:
педагогтердің әдістемелік шеберлігін арттыру жүйесін жетілдіру;
озық педагогикалық тәжірибені тарату;
педагог кадрлардың кәсіби құзыреттілігін арттыру;
әр мұғалімнің іс-әрекеттің рефлексивті өзін-өзі талдауын, өзін-өзі тәрбиелеу және дамыту тәсілдерін игеруді көздейтін біліктілікті арттырудағы субъективті ұстанымын қамтамасыз ету.
"Тиімді педагогикалық технологиялар, оқытудың интерактивті әдістері – Заманауи сабақта" атты әдістемелік айлық аясында:
мастер-кластар (санаты бар мұғалімдер);
ашық сабақтар (барлық мұғалімдер)
Әдістемелік айлықтың қатысушылары:
біліктілік санаты бар педагогтар (міндетті түрде)
аттестатталатын педагогтар.
педагогтар
Ағымдағы кезеңде ашық сабақтар өткізілді:
Қонысбаев Қ.Г.- 10-сыныпта «Тригонометриялық және күрделі функциялардың туындылары» тақырыбы бойынша алгебра сабағы
Игисенова Ж.Е.- география сабағы 10-сыныпта «Территориялардың морфологиялық белгілері бойынша мемлекеттердің жіктелуі» тақырыбы
Танжарикова Г.Т.- 10-сыныпта «Қылмыс пен жаза» романы бойынша «Жәбірленуші немесе қылмыскер» тақырыбындағы сабақ-дебат.
Таңжарықова Г.Т. - 7-сыныптағы орыс тілі сабағы «Қамсыздарға әлеуметтік көмек» тақырыбында
Барлық сабақтар жоғары әдістемелік деңгейде өтті, мұғалімдер ақпараттық технологияларды қолдану тәжірибесімен бөлісті, бұл оқушылардың оқуға деген ынтасын күшейтуге, олардың танымдық іс-әрекетке қызығушылығын оятуға, оқу үрдісіне зейінін аударуға, оқу-тәрбие үрдісін көбірек етуге көмектеседі. алуан түрлі және қызықты. Мұғалімдер пайдаланды: орыс тілі сабағында флипчарттар, бейне роликтер; алгебра сабағында – QR кодтары, математикалық квест, география сабағында презентация құру, кейс технологиясы, әдебиет сабағында дебат. Мұғалімдер формативті бағалаудың әртүрлі түрлерін, функционалдық сауаттылықты дамытуға арналған тапсырмаларды көрсетті.
31
Тамыз
2022
|
Жұмыс үшін цифрлық оқулық платформасына сілтеме ұсынамыз. Платформаның мүмкіндіктерін пайдалана отырып, білім олқылықтарымен жұмыс істеуге, жеке және өзіндік жұмыстарды ұйымдастыруға, сабаққа дайындалуға болады. Қолда сандық оқулықтардың болуы ыңғайлы, өйткені бұл уақытты үнемдейді.
https://topiq.kz/ru/
31
Тамыз
2022
|
8 наурыз Халықаралық әйелдер күні қарсаңында мектепте " 8 наурыз – қуаныш пен сұлулық күні!"бастауыш мектепте. 5-11 сыныптар арасында "Ардақты ана, Батыр ана, Ер ана!». Іс – шараның басты мақсаты-ең жақын адамдарға-аналарға қамқорлық сезімін тәрбиелеу; оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту.